رئیس سازمان انرژی اتمی در نامه‌ای به «گروسی»:

تهدیدات رژیم جعلی صهیونیستی به شورای امنیت منعکس شود

همزمان با ادامه سکوت غرب در برابر جنایات اسرائیل در غزه، صهیونیست‌ها وحشی‌گری ضدانسانی خود را له اوج رسانده و با استفاده از فرصت همراهی اروپا و آمریکا، فلسطینی‌ها را تهدید به بمباران اتمی می‌کنند!
همزمان با ادامه سکوت غرب در برابر جنایات اسرائیل در غزه، صهیونیست‌ها وحشی‌گری ضدانسانی خود را له اوج رسانده و با استفاده از فرصت همراهی اروپا و آمریکا، فلسطینی‌ها را تهدید به بمباران اتمی می‌کنند!
کد خبر: ۱۴۲۹۳۶۱

به گزارش جام جم آنلاین، عمیخای الیاهو، وزیر اسرائیلی امروز گفته است: ارتش ضربات قدرتمندی به حماس می‌زند، اما این ۶۰ درصد همانی است که من میخواهم، بمباران اتمی غزه هم یکی از راه‌هاست!

جالب اینکه وقتی مجری به او یادآوری کرد که ۲۴۱ اسیر اسرائیلی در غزه حضور دارند، پاسخ داد: جنگ تاوان دارد!

پس از واکنش‌های منفی گسترده به این اظهارات، بنیامین تانیاهو درباره صحبت‌های وزیر افراطی میراث باستانی الیاهو، درباره استفاده از سلاح هسته ای در غزه گفت: این اظهارات از واقعیت جدا است.

با این حال بسیاری معتقدند که این مواضع، در راستای سیاست‌ نسل‌کشی فلسطینی‌هاست که دولت نتانیاهو با چراغ سبز آمریکا دنبال می‌کند.

اسرائیل عضو پیمان منع گسترش سلاح‌های اتمی (NPT) نیست و با این حال مدعیان مبارزه با اشاعه سلاح هسته‌ای فشاری به تل‌آویو در این رابطه وارد نمی‌کنند!

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درحالی به طور مداوم گزارش‌هایی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران صادر می‌کند که چشم خود را بر روی انبارهای تسلیحات اتمی اسرائیل بسته است.

همین همراهی بین‌المللی با جنایتکاران اسرائیلی باعث شده آنها جرات گستاخی در استفاده از سلاح اتمی علیه مردم بی‌پناه فلسطین را پیدا کنند.

روشن است که تاکنون عملیات نظامی صهیونیست‌ها در غزه با حمایت آمریکا و استقرار تجهیزات نظامی این کشور در منطقه صورت گرفته و بنابراین مسئولیت هرگونه تهدید اتمی در منطقه نیز با کاخ سفید است.

دولتهای اروپایی که بیش از دو دهه است با شعار منع گسترش سلاح هسته‌ای، انواع تحریم‌ها را بر ایران وارد کرده‌اند، در برابر تهدید اتمی اسرائیل سکوت کرده و به‌خوبی نشان دادند شعارهای آنها درباره صلح و نفی جنگ هسته ای، توخالی است.

در حال حاضر رفتار اسرائیل و حمایتهای بی‌دریغ غرب، افکارعمومی جهان را با واقعیت سیاست‌های جنگ طلبانه و ضدانسانی آمریکا و اروپا آشنا کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
استانداردهای دوگانه غرب را باید به چالش کشید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
۰
۰
اگر نصف این حرفهایی را که وزیر اسرائیلی در خصوص استفاده از بمب اتم زده از زبان وزیر ایرانی مطرح شده بود غرب با ایران چه میکرد؟ الان همان کار را بر ضد اسرائیل انجام دهید. چرا آقای گروسی و اعضای شورای حکام در خصوص این صحبتهای وزیر اسرائیلی بیانیه ای نداده اند و الان خفه شده اند و اظهار نظری نمی کنند.

نیازمندی ها